19/7/2017




satu lagi kegagalan dalam hidup yang aku terima..

selama ni bila aku sedih,

selama ni bila aku terluka,

selama ni bila aku kecewa...

aku fikir...selagi aku usaha..

Allah akan buka ruang dan jalan untuk aku teruskan..

tapi hari ni

Ya Allah..

aku dah tiada apa untuk aku harapkan..




tapi benar lah...

bila sesuatu itu bukan untuk kita,

sekuat mana pun usaha..

tetap bukan milik kita..

Allah tak akan uji, tak akan beri airmata..

kalau Dia tak sayang..

mungkin aku y jauh dari Dia..

Dia beri kegagalan ini

untuk tegur kesilapan - kesilapan aku..





sekarang,

yang aku mampu hanya berdoa,

jika ini yang terbaik untuk aku buat masa sekarang,

semoga Allah lapangkan dada..

semoga Allah kurang kan sedih yang ada..








11.59 pm
Subang Jaya

redha



dah lama sangat tak menulis kat sini
hadap emosi sendiri
job was good sampai br1m pn xlayak gaji melebih kata nya haha 
but its really tiring
bila balik kerja nak rehat nak tenang
itu sahaja

tak idamkan hidup senang cukup dengan hanya tenang
tapi bila dah nama nya "taqdir"
rela atau tidak
bersedia atau tidak
tetap ia nya akan berlaku

when you hurt people,
they begin to love you less
THAT'S WHAT CARELESS  WORDS DO

but sometime aku jadi terikut ucap kata-kata y sama
so maybe the love begin less for each other?

bukan mahu yang sempurna
cukup dengan hanya yang sanggup susah senang sama
bila hujan, hujan sama sama
yang bila marah nya, dia tak menghina, dia menjaga 


seseorang yang sanggup berubah dan perbaiki diri sama sama.
cari redha Tuhan.