adik




tgk dokumentari ape ntah. y byk binatang tu



adik : kak ima kak ima, serigala tu dia bangun bila? pagi ke? mlm ke?
aku : dia bangun tengahari..
adik : oh. tengahari rupe nye. y tu ape?
aku : y tu babun.
adik : oo. babun tu tgh mkn ulat bonggok ke?
aku : a ah. ulat bonggok.
  

aku xtau serigala bgun pkol bpe, aku xtau menatang ape dlm tv tu aku kate je babun. ulat gonggok jd bonggok pn boleh. naseb ko la dik. dpt kakak mcm aku. hahaha.


P/S : aku tau aku kakak y bagus .. muahahaha

kita



rindu nak hadap buku kat mph and popular macam dulu-dulu


ambik buku, duduk berdua. sebelah-sebelah. 
duduk dalam tu berjam - jam baca buku.  pilih buku, beli buku 







tapi dah tak boleh. sb sekarang dah tak macam dulu. jauh beza.

be grateful





if u have a family, a few good friends,
food on ur table an a roof of ur head. u're richer than u think. 




so, be grateful. bcoz there's some people who have nothing, but able to smile :)