BENCI




lelaki : kita lupakan yang dulu?
perempuan : aku takkan lupakan yang dulu
lelaki : kenapa? 
perempuan : sebab yang dulu, buat aku takut dengan sekarang
lelaki : kau paranoid
perempuan : kau punca nya !!
lelaki : kau benci aku ?
perempuan : sungguh.. aku benci..


perempuan itu berlalu.. melangkah dengan kaki yang berat meninggalkan seseorang yang amat dia benci.. suara nya buat dia ralat, penat. kumpul kekuatan diri. dia tak mahu rebah disini.


damm!!! pintu rumah dihempas sekuat hati..  
dia terduduk meratap diri.. dia menangis semahu nya..



kau tahu?..


perempuan.. dia sayang orang yang dia benci.. 

20 comments

Tuesday, January 14, 2014 2:02:00 PM

Nice writing :)

Tuesday, January 21, 2014 11:59:00 PM

cerita bersiri ke ni?menarik

Wednesday, January 22, 2014 2:06:00 AM

@Syaza Raihanah thanks dear :)

Wednesday, January 22, 2014 2:07:00 AM

@Rahim Aim xlah.. just random writing :)

Wednesday, January 22, 2014 2:55:00 AM

Buat sendiri?? Menarik..
nak copy tp x ble..
Kalau dah remove
disable copy tu bg tau saya k.. hehe
nak copy.. Serious nie :)

Wednesday, January 22, 2014 8:00:00 AM

sempoi tp nice. hehe..keep writing. :)

Wednesday, January 22, 2014 10:26:00 AM

pelikkan perempuan..mulut kata benci tp hati kata sebaliknye..

Wednesday, January 22, 2014 10:39:00 AM

mun xjumpa button followla..huhuhu

Thursday, January 23, 2014 10:38:00 AM

benci tapi sayang. ehem ehem =)

Thursday, January 23, 2014 11:09:00 AM

perempuan memang pelik..tapi itu lah perempuan..huhu

Saturday, January 25, 2014 3:00:00 PM

Oh really? They did?

Saturday, January 25, 2014 10:58:00 PM

:((((

Sunday, January 26, 2014 5:58:00 PM

xdah button follow ke? hihi. nice entri. dah bole buat cerita nih. :)

Tuesday, January 28, 2014 2:56:00 PM

@Aniq Bukhary yup2.. sori.. mmg sy buat disable copy >_<

Tuesday, January 28, 2014 2:59:00 PM

@Yana Halim .. thanks dear :)

Tuesday, January 28, 2014 3:01:00 PM

@Cik Munyup2.. complicated :)

Tuesday, January 28, 2014 3:02:00 PM

@Razi tenyup2. selalu nya mcm tu lah..

Tuesday, January 28, 2014 3:03:00 PM

@shasha yacobade.. atas entri tuh.. :)

Friday, January 31, 2014 12:16:00 PM

eer.. sayang org yg dia benci..hhehe. deep.

Monday, February 16, 2015 10:27:00 PM

Deep ni. Huhu

Post a Comment