bicara aku



 

kalau kita sayangkan seseorang itu, lepaskan dia pergi, jangan kita halang dia. andai sudah tersurat dia milik kita, suatu masa nanti dia pasti kembali kepada kita walau sehebat manapun pengganti y dia jumpa. kalau dia bukan untuk kita, kejarlah kehujung dunia tetap tak kan jadi milik kita. tetapi jika dia memang ditakdirkan untuk kita, biarlah dia berlari ke hujung dunia sekalipun, akhirnya dia akn datang pada kita.



p/s : i love beach so much.. i love to be there alone. now, rasa nak lari, lari dari segalanya. nak sambung degree kt tempat yang jauh dari dia. bawak diri? mungkin ya, mungkin tidak. aku tak mahu membenci, aku tak mahu berdendam sebab dunia ni kecik je. kalau boleh, kalau aku ditakdirkan terjumpa dia lagi, hati aku dah dapat memaafkan segala nya. dalam hidup ni banyak perkara yang kita nak buat, aku nak dahulukan apa yang lebih penting, bukan perkara itu tak penting langsung bagi aku, kalau suatu hari perkara itu memang ditakdirkan untuk aku, syukur alhamdulillah. buat masa ni aku jumpa ketenangan. terima kasih untuk orang2 yang selalu disamping aku, sayang itu akan selalu ada jika Dia benarkan. doakan lah aku ;)


10 comments

Wednesday, March 28, 2012 6:22:00 PM

awk tgh sedih kan.. sabar la.. kuatkanlah hati.. mungkin ada org lain yglbh baik^^

btw awk kt uitm n.9. k kuala pilah la kan^^ hehe kita pn kt kuala pilah gk^^

Friday, March 30, 2012 5:31:00 PM

...ima....aq still blurr lagi dgn dunia blogger ni...

Sunday, April 01, 2012 1:24:00 PM

yup , cinta tak semestinya memiliki kan ! i love beach toooooo ^^

Monday, April 02, 2012 2:38:00 AM

Nice blog.. Follow2..huhu.. Apepun,sy jemput tuan punya blog n pgunjung kt sini,j0m layan VIDEO2 sy bermain gitar/karaoke at YouTube channel sy..tp suara x la sedap sgt pun.Klu ada yg cuma pakai boxer je or tak pakai baju tu maaf la ek.. Klik link YouTube sy ni, http://www.youtube.com/shahrulizzuwan

Monday, April 02, 2012 10:16:00 AM

aisey..
ni yg xleh ni taching2 nieh..
harap2 semuanya akan pulih yer:)
cinta itu mainan hidup:)

Monday, April 02, 2012 11:06:00 AM

@El-Janna a ah.. pilah tapi da abes da ;) tak[e.. sedih tu biase. dugaan hidup kan..

Monday, April 02, 2012 11:07:00 AM

@Si PenuLis SaLju lame2 t xblur la pian oi ;)

Monday, April 02, 2012 11:08:00 AM

@Rokiah Wandah yup... sabar dan redha je mampu..

Monday, April 02, 2012 11:12:00 AM

@shahrulizzuwan thaks, i wil ;)

Monday, April 02, 2012 11:12:00 AM

@shark i hope so.. thanks ;)

Post a Comment