aku buli kau, nape ko xbenci aku?



.
on day, aku jalan2 kat pasor (beli ikan) errr~~ tetiba nampak sowg mamat ni. dia sengih2 sebalik tiang. dalam hati aku ape kena mamat ni. sawan sengih ke. aku tengok ar , tapi eh macam kenal jek.

R--------, nak no tepon bole?" perghh name penuh aku siot.
"wooii!! ko kenal aku ke?!!" ayat aku bila dpt tangkap muka mamat tu
"mesti la kenal, nak no tepon. hehehe"

aku xtau nape, aku rsa nak silatkan je budak ni. nseb bek kawan skolah,so dengan konpiden aku bg no pon aku. dimalam yang indah telipon aku berbunyi. awan nano. nano nano naonoooo~~ err =_='

"hello assalamualaikum" suara aku paling ayu, xleh blah.huu
"hello, hai ni sape?" <- PANTANG KETURUNAN org tepon tnya aku sape. puihh
"ko arrr sape kol tp tny aku spe, xskolah ke?" <- aku mmg garang

"ala , kawan sekolah ko dulu. teka arr"
"aku byk kwn skolah, ckp cpt klo x aku ltak tepon. cpt!!" <-garang siot
"errr.. ok ok, aku la acan. hehehe"
"oo. kauuu...bla bla bla bla" <- aku kembali sopan. huahahha





camtu la kot gaye nye bercakap ngn aku, xbaik membayangkan anak teruna orang. wakakak. aku bukan pembuli. tapi jadi pembuli disebabkan budak nih. aku xsuka orang ejek aku ngn dia. itu je sebab nye =-=' aku mase sekolah tersangat lah ANTI LELAKI


sejak dari saat tu la perasaan benci aku meluap2. macam horishima nagasaki nak meletop. sejak tu jugak la bermula penderaan mental dan emosi yang lancarkan kan budak sorang ni. mmg klo org lain la, mau makan penampaQ da aku ase klo jmpe pompuan pragai brutal cam aku mase tuh

"woi, ko ingat tak ape y aku buat dulu?" <- saje test igt x ape aku buat
"aku igt sampai skrg. mcm2 ko buat kat aku"
"err maaf la, klo ko igt cube ko cite blik ape aku dah buat"
"bla bla bla" <- merujuk pada y bawah



errr. salah satu kepantangan aku, bilaa aku marah orang tu bole senyum2 depan aku, rasa diperkotak-katik kan. huh. ase nak cucuk pakai pensil 



yang ni aku ase macam nak tampar2 muka aku sendiri. ima, tak baik main name mak orang . ok aku menyesal. ampun weehhh. aku janji xpenah buat ag dah, kt kau sorang je ;'(



serius mmg aku baling buku2 ni kat dia. seb bek xkena kepala. aku kalo xsuka, mmg abis abisan. and xfikir pun pasal benda lain.  kesian dia jd mangsa baran aku.



even ego aku setinggi klcc. even baran aku sekuat hiroshima nagasaki, i will try harder to remove it. memang susa tapi aku akan sentiasa akan cuba sebab aku tak nak sakiti hati-hati yang aku sayang. insya Allah.  sesungguh nya aku sayang kamu, kamu, dan kamu.


10 comments

Friday, February 24, 2012 6:07:00 PM

gengsterrrrr..hahaha...

Friday, February 24, 2012 8:40:00 PM

gengster skolah. ekeke

Saturday, February 25, 2012 1:48:00 AM

pembuli

Saturday, February 25, 2012 10:23:00 AM

huahaha.gile ganster lu matt.gua on cuak dgn lu.haha.bsyukur lahh die maafkan ima,kalau x susa hati jek memanjang ;)

Saturday, February 25, 2012 11:34:00 AM

fieda : errrr T__T

sarah : aku pun cuak ngn diri sendiri mase tu =_='

Saturday, February 25, 2012 11:44:00 AM

wahh ! garangnye ima ! NS pun camtu gak . garang , tapi tak la sampai buli2 orang :P

Saturday, February 25, 2012 12:06:00 PM

realNS : err, mse tu xmatang ag. buli die sorg jek,sampai skg ase nyesal tau.

Saturday, February 25, 2012 10:40:00 PM

hahaha... saye pon suke marah org... esp bile die yg kol kite.. die tanye lak sape kite... tp kecian bdk 2 kene buli yeh.... mmg sgt oenyabar org nye... haishhh...

Sunday, February 26, 2012 1:21:00 AM

tu la untung wife dia nanti.. hehe ;)

Thursday, November 10, 2016 9:50:00 PM

sis,,izin copy one of the pic ye,,,comel sgt krtunnye :)

Post a Comment